Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
August 4, 2010
Image Size
1.6 MB
Resolution
2480×3508
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,324
Favourites
57 (who?)
Comments
21
×
Draco Malfoy by hollano Draco Malfoy by hollano
Yeah I know it's wank.

I'm uber pissed off with this piece, having worked on it for like two days and still having it being this shit. But I had to finish at least one version of it so that I could get closure.

I don't expect any lovely comments on this one.
Add a Comment:
 
:iconthepersonwholovesyou:
thepersonwholovesyou Featured By Owner Jul 2, 2012
have you ever read Drarry its really addictive if you have you rock even more than I thought :)
Reply
:iconhollano:
hollano Featured By Owner Jul 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
I've never really got into that... I dunno, something creepy since they're schoolkids. I'd probably prefer Credric/Draco. Could be Craco lol.
Reply
:iconbleedinghearts37:
BleedingHearts37 Featured By Owner Jan 26, 2011
I think you've pretty much got it right, although he could do with a tiny bit more colour in his face/hands, less defined cheekbones and more sparkles or something in the magic.
Other than that, this is great, I mean, you've got the pointy features, a great pose and a lot of movement in with the cloak. (And well, it's Draco...he's hot!)
Reply
:iconhollano:
hollano Featured By Owner Jan 26, 2011  Hobbyist Digital Artist
Yeah... Draco is awesome but I don't really like this pic of him. Oh well!
Reply
:iconkanati44:
kanati44 Featured By Owner Jan 4, 2011
sorry to dis-appoint but I think you got the character dead on. Draco might not be the slime he thinks he is but I bet he would find this flattering :)
Reply
:iconhollano:
hollano Featured By Owner Jan 5, 2011  Hobbyist Digital Artist
Aww, thank you! I appreciate that! I still don't like this piece too much, but I'm liking it more than I did when I originally posted... Must've had a properly angry day when I wrote that comment!
Reply
:iconshadow4everandaday:
shadow4everandaday Featured By Owner Jan 3, 2011  Hobbyist General Artist
i love how alive he looks. the robe looks great- i can see the movement he made. good job on that. :) this isn;t so terrible! although the magic wand green stuff kinda looks like green sprinkles. XD i like it though!
Reply
:iconhollano:
hollano Featured By Owner Jan 3, 2011  Hobbyist Digital Artist
haha, yeah it does a little! I like the movement too, that's what I was going for with the swirling robes.
Reply
:iconshadow4everandaday:
shadow4everandaday Featured By Owner Jan 3, 2011  Hobbyist General Artist
you captured that very well. the robe is my favorite part. :) very alive and billow-ie...
great job!
Reply
:iconmademoisellemeg:
MademoiselleMeg Featured By Owner Aug 17, 2010
Holy crap, he's dead sexy. Go you! :D :D :D
Reply
Add a Comment: